8 işletim sistemi bir arada

8 işletim sistemi bir aradaWindows 7, Mac OS, Android ve fazlası: Bu minicik cihazda tam 8 işletim sistemi çalışıyor.
Aoson 'un piyasaya sürdüğü yeni ve esnek bir taşınabilir internet cihazı olan M500 oldukça ilginç özelliklere sahip. Normalde akıllı cep telefonları satın alıp, bunlar üzerinde hack, mod, jailbreak işlemleriyle uğraşan kullanıcılar için tasarlandığı belli olan bu cihaz, 8 işletim sistemi çalıştırabiliyor.
Standart olarak Android ile gelen Aoson M500, Windows 98, 2000, 2003, XP, Vista, 7, Mac 9.1 ve Linux 2.4 işletim sistemlerini multi-boot olarak destekliyor. Yani kurup, açılışta geçiş yapmak mümkün.
Marvell PXA 303-624 MHz işlemci kullanan cihaz mini bir netbook ya da iri bir akıllı cep telefonu gibi. 5 inçlik dokunmatik ekranı 800 x 480 çözünürlüğe sahip. 128 MB RAm, 256 MB ROM ve 720p HDMI çıkışı var. Stylus ile birlikte gelen cihazda 4 tuş, bir min joystick, mikrofon, hoparlör, SD kart yuvası ve 2500 mAh pil mevcut. 3G ya da WiFi ile internete bağlanabilen cihaz GPS özelliğine de sahip. Çin'deki satış fiyatı ise 265 dolar.

No Response to "8 işletim sistemi bir arada"

 

+ GOOGLE